50 let Pernod Ricard: Příběh, který si zaslouží přípitek

Pernod Ricard: Půl století společné cesty od anýzu k největším značkám světa
V roce 1975 se sešly dvě firmy, které milovaly anýz tak, že z něj udělaly životní styl. Pernod a Ricard se spojily a vyrazily na půlstoletou cestu globální expanze, akvizic a budování značek, které znáš z barů i obchodů.

Pernod: Od absintu k pastisu
Zrod značky sahá do počátku 19. století, kdy Maison Pernod Fils od roku 1805 vyráběla absint podle originální receptury. Po zákazu absintu na začátku 20. století se Pernod přeorientoval na anýzové aperitivy a postupně posílil svou pozici na domácím trhu. Vznikl i ikonický Pastis 51, a Pernod se stal symbolem francouzské aperitivní kultury.


Ricard: Marseille, marketing a životní styl
Paul Ricard uvedl svůj pastis v roce 1932 a od začátku vsadil na silnou identitu. Etiketa, slogan o pastisu z Marseille a marketingové kampaně udělaly z Ricardu značku, která prodávala nejen nápoj, ale celý životní styl. Po válce Ricard rychle rostl a stal se neoddělitelnou součástí jihofrancouzské atmosféry.

 

Sloučení 1975: Z rivality partnerství
Dva největší francouzští výrobci anýzových aperitivů si uvědomili, že soupeření doma nestačí. Spojení mělo pragmatický důvod – posílit export, konsolidovat distribuci a postavit se mezinárodní konkurenci. Vznikla tak skupina Pernod Ricard, která ...

 

Chcete se dozvědět více o historii Pernod Ricard?

Pokračujte ve čtení na webu Drinking Cat >

Obsah tohoto webu je určen pouze osobám starším 18 let, protože nabízí poukazy na alkoholické degustace a zážitky.
Pokračováním potvrzujete, že vám již bylo 18 let.